TotalEnergies İstasyonları, Effie Türkiye’de, akaryakıt istasyonlarında yönetici ve “Yeni Nesil Enerji, Daha İyi Gelecek!” mottosuyla kazandığı kampanya ile Effie ödüllerine layık görüldü.
TotalEnergies İstasyonları marka dönüşüm kampanyası ile Yeniden Doğanlar kategorisi altın, Otomotiv Ürün ve Hizmetleri, Satış Sonrası Ürün ve Hizmetler kategorisi bronz ödül sahibi oldu.
OYAK Grubu Şirketleri bünyesinde hizmet veren GüzelEnerji markalarından TotalEnergies İstasyonları, dünya çapında 55 ülkede EACA’e (Avrupa İletişim Ajansları Birliği) üyesi Reklam Ajansları Dernekleri ve Reklamveren Dernekleri tarafından ortak olarak düzenlenen dünyanın en prestijli pazarlama ve reklamcılık yarışması Effie Türkiye’de iki ödül birdenbire kazandı.
Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından, American Marketing Association (AMA) ve Effie Worldwide Inc.’ten alınan lisansla 2005’ten beri düzenlenen Effie Türkiye ödüllerine Özel Kategori – Yeniden Doğanlar ile Sektörel Kategoriler – Otomotiv Ürün ve Hizmetleri, Satış Sonrası Ürün ve Hizmetler kategorilerinde aday olan TotalEnergies İstasyonları, altın ve bronz ödülün sahibi oldu.
Özel Kategori – Yeniden Doğanlar kategorisinde “Yeni Nesil Enerji, Daha İyi Gelecek!” mottosuyla katılan TotalEnergies İstasyonları, küresel bir enerji devi olan Total’in 2022’de dünya ve tüketici beklentilerine yanıt olarak sürdürülebilir enerji kaynaklarına odaklandığı yeni bir strateji planları. Hedef, düşük karbonlu ürünler geliştirerek araştırmak, enerji kaynaklarına yatırım yapmak, enerji aralığını artırmak, sürdürülebilir bir gelecek sağlamaktı. Ödül süreci markasının TotalEnergies işletmesini alarak kurumsal dönüşüme girişme ve bu amaç doğrultusunda reklam kampanyası anlatıldı.
TotalEnergies İstasyonlarının “Yeni Nesil Enerji, Daha İyi Gelecek!” sloganıyla elde edilen Otomotiv Ürün ve Hizmetleri, Satış Sonrası Ürün ve Hizmetler kategorisi yönetimi, teknolojik ve kullanıcı algılanan sürdürülebilir enerjilerin konutları tarafından “yeni nesil enerjiler” olarak tüketimini içeren marka dönüşüm kampanyasını kapsıyordu. Adaylık süreci, reklam kampanyasıyla oluşan dönüşüm süreci, TotalEnergies İstasyonlarıdönüşümünün kuruma ve kategoriye içerdiği “yeni nesil enerji”yi merkeze alarak, alışılagelen “sürdürülebilirlik” konseptinin geçildiği anlatıldı